Nakon monodrame pod nazivom Laura, molim te u izvođenju glumca Nikole Rakočevića, održana je tribina „Čime se hranimo kroz news feed?“.
Monodrama se na zabavan način bavi temama usamljenosti i ljubavi u digitalnom svetu, privida društvenog života i zavisnosti od priznanja, a nastala je u produkciji grupe Laura2000.
Na tribini „Čime se hranimo kroz news feed?“ svoje stavove o ulozi društvenih mreža u svakodnevnom životu, izneli su urednik BIRN-a Slobodan Georgiev, radijski voditelj Miroslav Miletić i marketing i IT stručnjak Anita Pratljačić.
Govoreći o opstanku tradicionalnih medija u eri interneta, radijski voditelj Miroslav Miletić je istakao da je u prošlosti radio uvek pronalazio načine da se prilagodi novim tehnologijama, što je slučaj i sada. „Radio je jedan živ mehanizam, prilagođava se i Facebook-u, YouTube-u, strimingu… Radio sada nudi čak i sliku i to je ljudima zanimljivo, da vide ko su ti „mali“ ljudi u radiju“, objasnio je Miletić i dodao da će ovaj medij sigurno preživeti i u budućnosti.
„U tradicionalnim medijima ne postoji dijalog i razgovor, i zbog toga se on vodi na društvenim mrežama“, rekao je urednik BIRN-a Slobodan Georgiev i dodao da je za mnoge ljude ceo internet zapravo na Facebook-u, te da bi novinari morali da se prilagode tome. Ipak, istakao je Georgiev da bi ljudi trebalo da budu oprezni kada konzumiraju informacije na društvenim mrežama i da ih proveravaju, imajući u vidu ekspanziju takozvanih lažnih vesti.
Marketing i IT stručnjak Anita Pratljačić mišljenja je da mediji ljudima nisu u fokusu, jer se nisu prilagodili novim trendovima i novim tehnologijama. Ona je dodala, da iako društvene mreže imaju svoju lošu stranu, mogu da budu pokretači dobrih akcija. „Ljudi se na društvenim mrežama samostalno organizuju i svojim delovanjem donose promenu i nešto dobro zajednici. Na taj način se zapravo meri koliko je neko uticajan, a ne po broju ljudi koji ih prate“, zaključila je Pratljačić.
Prvi u nizu ovih događaja organizovan je uz podršku lokalnih organizacija – Udruženje za društveni razvoj mladih „Interaktiv“ i portal pressek.rs.
Pogledajte celu tribinu „Čime se hranimo kroz news feed?“