Analizom je obuhvaćeno 16 projekata medija koji su sadržaj plasirali na različitim komunikacijskim platformama (štampa, TV, radio, Internet i nezavisne produkcije) koji ukupno vrede nešto više od 15 miliona dinara.
Rezultati izveštaja pokazuju da je budžetski novac, shodno uslovima javnog konkursa, potrošen u svrhu informisanja građana Vojvodine ili, pak, promocije Vojvodine široj publici.
Sadržaj je tematski raznorodan i odražava kulturne specifičnosti pokrajine, kroz probleme lokalnih zajednica, dece, manjina, stanovnika vojvođanskih sela i sl.
Analizom je bilo moguće mapirati kvalitetan sadržaj (3 od 16 projekata) koji može da posluži kao primer dobre prakse i u narednim projektnim ciklusima.
Izveštaj: Projektno finansiranje medija, sekretarijat AP Vojvodine (pdf)
BIRN Srbija sprovodi obimno istraživanje i analizu sadržaja programa i projekata koji su sprovedeni u toku 2015. godine u 10 opština/gradova u Srbiji, kao i projekata koji su podržani od strane Sekretarijata za kulturu i informisanje AP Vojvodine i Ministarstva kulture i informisanja. Projekat traje do oktobra 2016. godine, a BIRN će javnosti predstaviti i povremeno objavljivati 12 izveštaja o sprovođenju projekata i medijskih zakona.