Otvori bočnu navigaciju

Najava događaja: Svrsishodnost javnih nabavki za policiju

30/11/2017
Datum: utorak, 5. decembar Vreme: 11:00h Mesto: Medija centar Beograd, Terazije 3 Cilj skupa je da podsticanje diskusije o problemima i mogućim rešenjima koja bi unapredila svrsishodnost trošenja javnih sredstava. Na skupu će biti razmatrani odgovori na sledeća pitanja: Šta je svrsishodno trošenje budžetskih sredstava? Šta je sporno u nabavci više od 700 vozila marke „škoda rapid“ za

Društvene mreže i mediji – saradnici ili rivali?

23/11/2017
Nakon monodrame pod nazivom Laura, molim te u izvođenju glumca Nikole Rakočevića, održana je tribina „Čime se hranimo kroz news feed?“. Monodrama se na zabavan način bavi temama usamljenosti i ljubavi u digitalnom svetu, privida društvenog života i zavisnosti od priznanja, a nastala je u produkciji grupe Laura2000. Na tribini „Čime se hranimo kroz news

Najava događaja: Konsultativni sastanak u vezi sa novom medijskom strategijom

22/11/2017
U sklopu projekta je planirano da se održi niz ovakvih sastanaka u cilju poboljšanja postojećih dokumenata i praksi koje uređuju različite oblasti medijskih politika. Stavove izrečene na sastancima analiziraćemo zajedno sa stručnjacima iz oblasti medijskog prava i iz drugih relevantnih oblasti. Nakon širokog konsultativnog procesa uobličićemo ih u jedinstveni dokument koji će obuhvatiti konsolidovane predloge

Počelo istraživanje o cenzuri u medijima

03/11/2017
O cenzuri u medijima se priča već godinama, ali malo je podataka o tome koliko je ona zaista prisutna. Ideja istraživanja je, stoga, da se dobije jasniji uvid u to koliko su cenzura i autocenzura rasprostranjeni, kao i kako funkcionišu mehanizmi kontrole medijskog sadržaja koji utiču na novinarski rad. Upitnik se nalazi na adresi https://www.surveymonkey.com/r/kontrola-i-sloboda-medija-svedocenje-novinara, a

Kako do unapređenja medijskog sektora u Srbiji – pravne analize i preporuke

01/11/2017
Pravna analiza Transparentnost podataka o državnoj potrošnji na medijski sektor daje praktične predloge za unapređenje registra medija koji će učiniti transparentnijim tokove novca od države ka medijima. Dokument Uređenje projektnog sufinansiranja medijskih sadržaja analizira procedure, nedostatke i izazove u oblasti procesa sufinansiranja medijskih projekata iz javnih budžeta i daje preporuke za njihovo unapređenje. Analize: Transparentnost podataka

Sejdinović: U novoj strategiji bolje definisati medijski sadržaj

20/10/2017
(Izvor: Danas, FoNet ) Lekić je na debati „Modeli i transparentnosti državnog finansiranja medija – predlozi za novu medijsku strategiju“ ocenio da je beogradski konkurs slika i prilika onoga što se dešava na medijskim konkursima lokalnih samouprava. Članovi komisije za dodelu sredstava Grada Beograda za medijsko sufinansiranje sadržaja od javnog interesa su bili: Ferenc Berček, Marija

Najava događaja: Modeli i transparentnost državnog finansiranja medija – predlozi za novu medijsku strategiju

16/10/2017
Datum: 20. oktobar 2017; Vreme: 11-13:00h Mesto: Velika sala Medija centra II sprat, Terazije 3 Poseban akcenat stavljen je na pitanje transparentnosti potrošnje državnog novca u medijskom sektoru i praćenja tokova novca, ova rešenja u formi preporuka su predata Ministarstvu kulture i informisanja. Državno finansiranje medija jedna je od najvažnijih i najkontraverznijih tema, imajući u vidu obim

Grupa za slobodu medija: Paušalne ocene premijerke, pozivamo je na dijalog

11/10/2017
Posle obraćanja premijerke u Evropskom parlamentu, Grupa ističe da je nužan razgovor o temama istraživačkog i nepristrasnog novinarstva, finansijskim pritiscima na nezavisne medije, pitanju novina „Vranjskih“ i drugih lokalnih medija, kao i slobodi govora i pravu medija da slobodno i odgovorno, bez pritisaka i državnog uplitanja, rade svoj posao u interesu javnosti. Imajući u vidu

Analiza rizika za nastanak korupcije u procesu odobrenja i izdavanja udžbenika u Srbiji

02/10/2017
U analizi su proučeni procedura izbora i odobravanja udžbenika kako bi se pokušalo bolje razumeti da li unutar samih tih propisa postoji prostor koji omogućava korupciju, odnosno da li postoje i kakav je karakter rizika od korupcije koji se nalazi u tim propisima. Ovaj dokument se pre svega zasniva na analizi Zakona o udžbenicima iz

Akcija „Stop medijskom mraku“

27/09/2017
ŠTA JE IDEJA? Ideja je da u četvrtak, 28. septembra u podne što više medija u Srbiji na određeno vreme prekine program, emitujući poruke kampanje „STOP medijskom mraku!“. Akcija je otvorena i za sve organizacije i građane i građanke, koji mogu učestvovati zamračenjem profila na društvenim mrežama. Materijal za kampanju (slike, video, audio…) se nalazi
UČitaj još