Otvori bočnu navigaciju

5 para za medije kampanja

Trajanje: Septembar – Decembar 2011.

Donatori: Balkanski fond za demokratiju

Opis projekta:

U okviru projekta razvijeno je strateško partnerstvo sa medijima, medijskim i organizacijama civilnog društva (OCD) u nekoliko gradova u Srbiji. Aktivisti ovih organizacija podržali su kampanju jačajući komunikaciju između zajednice i lokalnih medija, dok su u medijima objavljivane priče nastale u okviru mreže. Istovremeno, kreirana je FB stranica 5 para za medije za širenje projektne ideje, koja je uspela da na jednom mestu okupi više od 7.500 ljudi.

Projekat je podrazumevao i radionice sa OCD o komuniciranju sa različitim ciljanim javnostima i ulogu medija u ovom poslu. BIRN je najpre sproveo istraživanje o percepciji lokalnih medija, njihovom programu i ulozi u lokalnoj zajednici. Brendirali smo kampanju i proizveli promo-materijal i buklet. Razvili smo komunikacionu strategiju za socijalne mreže, organizovali i sproveli simultane ulične akcije u šest regionalnih centara, koje su bile snimane i emitovane uživo putem video linka.