Na jednoj strani pijaca, sud i opština, sa druge bolnica, vrtić i škola. Najveći promet u Petrovcu na Mlavi obavlja se preko drumsko-pešačkog mosta, koji povezuje dva kraja grada i glavni je pravac za Svilajnac i Žabare. Od 2000.godine do danas Mlava je Petrovac plavila 4 puta, a u poslednjem navratu 2018. pojavile su se naprsline na konstrukciji mosta.

Most izgrađen još 1939. godine. Za 80 godina nije izvršena ni jedna ozbiljnija rekonstrukcija ovog objekta.

Duško Nedinić, Predsednik opštine Petrovac na Mlavi

Predsednik opštine Duško Nedinić kaže da su nedovoljna širina mosta i loše rešen pristup iz okolnih ulica dovodili do velikih saobraćajnih gužvi.

Nakon poplava su obezbeđena sredstva iz Kancelarije za upravljanje javnim ulaganjima. Projektom je osim rekonstrukcije i proširenja mosta predviđeno novo rešenje raskrsnice ulica Mlavska i 8.oktobra, na levoj obali reke, na samom prilazu mostu.

Javnom nabavkom posao je dodeljen firmi Bauwesen iz Lazarevca po ceni od 100.692.266 dinara.

Ugovor je zaključen 26. novembra 2018. godine sa rokom završetka od 180 dana.

Međutim, početkom marta dolazi do izmene ugovora i aneksom se vrednost radova uvećava na 120.830.720 dinara. Zvanično objašnjenje je uočena greška u predmetu i predračunu radova.

Originalna tehnička dokumentacija za most nije postojala, a Nedinić objašnjava kako se ispostavilo da je konstrukcija mosta bila u većoj meri oštećena, nego što se pretpostavljalo.

Takođe, rok za završetak radova je pomeren do 17. jula 2019.godine.

Ipak, most je svečano otvoren tek 30. oktobra prošle godine. Predsednik opštine kaže da su građani u tom periodu zbijali šale na njegov račun, kako on lično dolazi noću i farba konstrukciju da bi se radovi što pre završili. Odgovornost prebacuje na izvođače, koji preuzimaju veći broj poslova širom Srbije, a za sve to nemaju dovoljan broj radnika.

Saobraćaj na mostu danas nije opterećen, nema gužvi ni na pešačkim stazama koje su kao i kolovozna konstrukcija proširene.